۱۳۸۹ آذر ۱۱, پنجشنبه

چه به روز ما آمده است ؟ زمانی ایران یکی از کاندیداهای اصلی برگزاری المپيک ۱۹۸۸ و جام جهانی فوتبال در سال ۱۹۹۰ بود که حادثه 57 همه چیز را به هم ریخت .... و اکنون عرب بادیه نشین را کار به جایی رسیده است که میزبان جام جهانی شود !


در اوج شکوه و قدرت محمد رضا پهلوی و اندک زمانی پیش از سقوط وی ، زمانی که ایران جزیره ثبات شمرده میشد و نفوذ بسیار بالایی در مجامع بین المللی داشت ایران به عنوان نامزد اصلی برگزاری برگزاری المپيک ۱۹۸۸ و جام جهانی فوتبال در سال ۱۹۹۰ شناخته میشد . در آن زمان کشور های حاشیه خلیج فارس از چند روستای بادیه نشین تشکیل می شدند و کاملا سرسپرده ایران بودند . حتی زمانی که قصد تشکیل شورای همکاری کشورهای عرب خلیج فارس نمودند با اخم و تشکر ایران مواجه شده و کل طرح به فراموشی سپرده شد (شورای همکاری اعراب حاشیه جنوبی خلیج فارس پس از انقلاب تشکیل شد ) و اکنون به لطف حکومت آخوندی کار ایران به نقطه ای از سقوط رسیده که در همه دنیا به عنوان تروریست شناخته می شود و میزبانی جام جهانی به کشوری سپرده می شود که زمانی اصلا به حساب نمی آمد .

۲ نظر:

naserx1 گفت...

آخه بزغاله تو جوری حرف میزنی که انگار ایرانیها از زمان کورش و داریوش مسخره اینترنت بی سیم و لپ تاپ داشتند.تو فکر میکنی ایرانیها قبل از القلاب چی داشتند؟یه مشت الدنگ بی شعور که اگه نفت نداشتند کسی محل سگ هم بهشان نمیگذاشت.کشوری که از حکومت داری و سیاست فقط نوکری بلد بود.چند سالته بزمجه؟خبر داری اون زمان حتی سیب زمینی و پیاز ایران از افغانستان وارد میشدو ساده ترین کار صنعتی و حتی ساختمانی هم به خارجی ها داده میشد؟؟تو حق داری بگی ایران زمان شاه یه گوهی بود،چون شاه هزینه لوله کشی آب انگلیس را میپرداخت،در حالیکه مردم سیستان و بلوچستان حتی نمیدونستند لوله کشی چه شکلی هست و به چی میگن لوله.درد شما داشتن عقده خود بزرگ بینی و نادانیست که کورتان کرده.شما مردمی هستید که صبح شعار میدادید یا مرگ یا مصدق،عصر همانروز شعارتون شد مرگ بر مصدق.این فرهنگتونه.گرفتی؟یا هنوز ابله و نفهمی؟؟؟حالا فقط گیر بدین به اعراب،که بیابانگرد،سوسمار خور و و و هستند و شما 2500 سال پیش اتوبانهاتون 6 بانده بوده.

nima گفت...

اون زمان مردم شعور داشتن و دهنشون رو مثل توالتی مثل تو باز نمی کردند که هر مزخرفی ازش بریزن بیرون . منابع تاریخی زیادن می تونی بری بخونی ولی من وقتم رو واسه حقوق بگیر جمهوری اسلامی نمی ذارم که روشنش کنم چون روشن بشو نیست.