۱۳۹۰ مرداد ۱۹, چهارشنبه

از اسپرم همایونی تا مدل الهی اش




تو قصه ها اومده که در روزگار قدیم و در مزرعه ای ، موشی و ماری و گاوی و عنتريو  خروسی و ده تا مرغ و روباهي درمزرعه ای زندگی می کردند . روزی همسر مالک مزرعه که از شیطنت های موش خسته شده بود تله موشی خریداری کرد و اون رو صاف گذاشت دم در لونه موش . موش برای درخواست کمک می ره سراغ بقیه . گاو که اصلا نمی دونست تله  چیه ، یه ما ما هستیمی تحویل موش داد و  به خوردن علفش ادامه داد . خروس بادی به غبغب انداخت و گفت که تو بعضی وقت ها به گندم های نهار من هم دستبرد می زنی اگه تو نباشی تمام گندم ها رو می تونم خودم به تنهایی بخورم و بد فکری هم نیست که از شر تو راحت بشیم . نماينده مرغ ها گفت كه ما تعدامون خيلي زياد هست و اصلا احساس خطر نمي كنيم . عنتر گفت که ما كه اصلا خودمون بالانشينيم ، عزیز دردانه و حيوون خونگي خانم هستیم و خانم هم تله رو از یه مدلی تهیه کرده که رو ما تاثیری نداره . مار دندون زهر آلودش رو نشون داد و گفت که من خودم مسلح هستم و هنوز کسی که بتونه واسه من تله بذاره از مادر زاییده نشده خلاصه موش ناراحت و افسرده به لونه اش برمیگشت که ناگهان صدای جیغی شنيد .
صداي جيغ صاحب خونه بود . گويا مار حواسش نبوده و دمش رو تو تله جا گذاشته بوده ، عصباني شده و خانم خونه رو نيش زده . موش سريع خودش رو رسوند به دم لونه و ديد كه پسراي بانو دخل مار رو هم در اوردن . همسايه ها كه خبر دار شدند سريع شال و كلاه كردن و اومدن به عيادت خانم خونه و چون تو خونه غذايي نبود خروس رو كشتن و گوشتش رو دادن به مهمونا . دو روز بعد بانو در اثر نيش مار از دنيا رفت و روباه نفس راحتي كشيد . خلاصه براتون بگم كه گاو رو هم كشتن و هزينه فروش گوشتش رو صرف مراسم عزاداري كردند و مرغ ها هم صرف شام مهمون ها شدند . عنتر هم چون صاحبش از دنيا رفته بود با لگد از خونه بيرون انداخته شد .

حالا حكايت جنبش سبزي ها و اصلاح طلب هاي خودمونه . من نديدم كه زماني كه بحث اسپرم همايوني مطرح شد كسي از اين دوستان به بحث تنها به عنوان يك شوخي ساده نگاه كند و از ادامه دار شدن آن جلوگيري كند . من نديدم كه از حمله به ساير گروه ها خشنود نباشند و در اين بحث ها مشاركت نداشته باشند . چرا ؟  چون ما امروز در اكثريت مطلق هستيم ؟ عزيزان من تمام اين ساير گروه ها خود زماني اكثريت مطلق بودند ! و ما هم هميشه اقبال عمومي را با خود نخواهيم داشت . اين شتر در خانه ما هم خواهد خوابيد . روزي فرا خواهد رسيد كه صرفا در نوستالوژي گذشته زندگي مي كنيم و نسل جديد به ما و ايده هايمان مي خندند ! نسل جديدي كه چند سال بعد خود مضحكه نسل بعد تر خواهند بود . در برابر حمله نامنصفانه به ساير گروه ها بي تفاوت نباشيم . ما همه ايرانياني هستيم كه در يك خانه زندگي مي كنيم . ما همه خواهان ايراني بهتر هستيم . ايران سرزمين بهتر نخواهد شد مگر با احترام به عقايد ديگران . من بايد ياد بگيرم كه در صورت هوادار گروه ديگر حتي اگر زماني به سمت هم اسلحه كشيده ايم ، لبخند بزنم . اين لبخند مقدمه اصلاح رفتار هاي نادرست گروه بغل دستي خواهد بود .  و اگرنه ... هيچ گاه به هدف مقدس خود نخواهيم رسيد و اگر زماني هم برسيم ، پس از مدتي خود ولي فقيه تازه تري و شاه از نو بر آمده اي و گروه مسلح تجهيز شده تري خواهيم بود . ما كه به اسپرم مقدس بيشتر از يك لبخند ساده خنديديم پس نبايد گله گذار باشيم كه چرا سايرين در مواجه با عبارت اسپرم الهي قهقهه سر دادند .

۲ نظر:

ناشناس گفت...

spam های بالا را پاک کن
root kit هستند.
م.ب.خ.

na3pas گفت...

fox عزیز
حساب بنده در بالاترین توسط خط امامی ها بسته شده. لطفا در صورت امکان یک دعوتنامه به ایمیل بنده ارسال نمایید. ممنونم

http://balatarin.com/users/k-one

na3pas@yahoo.com