۱۳۹۰ بهمن ۴, سه‌شنبه

لطفا قبل از منفی دادن متن را بخوانید : از روز 25 بهمن تا قبل از انتخابات به خیابان نیایید ..!





1-      چرا روز انتخابات بهترن زمان برای اعتراض خیابانی است ؟ به عنوان مثال تهران را در نظر بگیرید : در انتخابات مجلس تنها در شهر تهران 6000 صندوق رای وجود دارد . در هر صندوق رای گیری حداقل یک اکیپ پنج نفره از نیروی انتظامی حضور دارد . این به این معنی است که چیزی در حدود سی هزار نفر از پرسنل نیروی انتظامی و بسیج به صورت مستقیم درگیر حوزه های رای گیری هستند علاوه بر این گشت های نیروی انتظامی نیز مجبور به بازدید از حوزه های رای گیری هستند. در این روز تمامی بخش های مختلف نیروی انتظامی شامل ستادی ، اداری ، یگان ویژه ، اطلاعات ، پلیس امنیت ، مبارزه با مواد مخدر و.... و همچنین نیروهای بسیج به صورت مستقیم در سر صندوق ها حضور دارند و در نتیجه خیابان ها خالی میشود.
2-      چرا نباید قبل از انتخابات به خیابان آمد ؟ زیرا اگر این حضور آن چنان جدی نباشد حکومت با سرکوب وحشیانه آن و انعکاس وسیع اخبار سرکوب و بازداشت ها و شهدای احتمالی موجبات ترساندن مردم را فراهم خواهد کرد . حتی اگر استقبال مردم بیش از انتظار باشد این امر موجب بیشتر حساس شدن بخش های امنیتی نظام و برآورد دقیق تر بر روی پتانسیل اعتراض خواهد شد و در نتیجه در روز انتخابات با کاهش شدید تعداد صندوق ها و یا اتخاذ تمهیدات دیگر سپردن امنیت شهر به بسیج و سپاه توان رزمی خود را در برابر مردم افزایش خواهد داد . به خیابان آمدن قبل از 12 بهمن می تواند تمامی برنامه های روز انتخابات را به هم بزند. 
3-      چرا روز اول تظاهرات مهم است ؟ زیرا اگر روز اول تظاهرات بسیار با شکوه برگزار شود با انتشار اخبار آن می توان به افزایش نفرات در روز های بعد امیدوار بود . ضمنا اگر بتوان قسمتی از شهر را تصرف کرد و برای مدتی آن را نگه داشت می توان به ریزش در نیروهای نظامی امید داشت.
4-      بهترین بازه برای حضور در خیابان از روز انتخابات (12 اسفند) تا چهارشنبه سوری  است .
5-      به صورت خلاصه تا قبل از انتخابات نباید توان نیروهای مخالف برای حکومت آشکار شود . و اصلا چه بهتر که به خیال خام جنبش سبز مرده است خوش باشند . اما به فاصله چند روز مانده به انتخابات با انجام تبلیغات وسیع  و کشاندن مردم به خیابان آن هم در روزی که  تقریبا صد در صد توان نیروی انتظامی در صندوق های رای پراکنده است ضربه اساسی را در جهت تغییر وارد نمود .
 

۴ نظر:

ناشناس گفت...

کس ننه رهبرت

ناشناس گفت...

به نظر من كار خوبيه روز انتخابات

ناشناس گفت...

تا یه هفته دیگه 12 اسفند رو نشونت میدیم . فکر کردی نمی تونیم پیدات کنیم؟. منتظر یکی شدن کس و کونت باش

ناشناس گفت...

روز انتصابات مجلس بهترین روز برای نشان دادن قدرت اعتراض به خامنه ایی دجال است و برای جنبش هم هزینه کمتری داره و افتخارات بیشتری داره یه چیزی تو مایع عاشورای 88 که تهران چند ساعت دست مردم افتاد