۱۳۹۰ بهمن ۱۸, سه‌شنبه

آقایان سیاستمدار! امروز برای یک بار هم که شده ، برای ایران هم که شده ، به فکر اتحاد باشید

امروز خطر جنگ ، تحریم ، قحطی ، تجزیه بیش از هر زمانی ایران را تهدید می کند . ما برای دفع این بلایا نیامند تمامی امکانات و ابزار اپوزسیون هستیم . تمامی این ابزار می بایست به صورت آگاهانه در خدمت جنبش آزادیخواهانه ایران با هر اسم و هر رنگی قرار بگیرد .
1-      ما نیاز به قدرت بسیج تشکیلاتی جنبش سبز داریم . جنبش سبزکماکان دارای توان به خیابان آوردن مردم است و می بایست در زمان مقتضی (و نه هر وقت و نه بدون هدف ) از این توان استفاده نمود .
2-      ما نیاز به توان فکری جنبش سبز برای ادامه مسیر هستیم . رهبران و متفکرین جنبش سبز چه آن ها که در ایران هستند و چه آن ها که به خارج از کشور رفته اند ، نزدیک ترین ارتباط را با درون ایران دارند و می توانند روشن ترین و بهترین تصویر را از آن چه واقعا درون ایران می گذرد بیان نمایند.
3-      ما به شخصیت کاریزمای رضا پهلوی نیاز داریم . در غیاب و حصر رهبران جنبش سبز و حتی در حضور آن ها ، رضا پهلوی از آن چنان جذبه فردی برخوردار است که بتواند  سهم بیشتر در ادامه راه بازی کند .
4-      امروزه تلوزیون مهمترین رسانه برای ارتباط با عامه مردم است . ما به توان رسانه ای مشروطه خواهان و مجاهدین نیاز داریم  اگر این توان رسانه ای به صورت آگاهانه ، متحد و هدفمند در اختیار گروه متحد اپوزسیون قرار بگیرد .
5-      ما در مقاطعی نیازمند توان نظامی و اطلاعاتی مجاهدین خواهیم بود . تمام مراحل نبرد با یک دیکتاتوری مسالمت آمیز نخواهد بود و جنبش آزادیخواهانه ایران نیازمند بازوی نظامی است که در برخی شرایط خاص به صورت هدفمند از آن استفاده کند .
6-      ما نیاز به پروپاگاندای تبلیغاتی کمونیست  ها و چپ گراهای سابق داریم . بسیاری از این ها امروز در قامت آزادیخواهانی تمام عیار قد برافراشته اند . اما همچنان از توان و قدرت قلم و بیان سابق برخوردارند . فراموش نکنیم که همین پروپاگاندای کمونیست ها بود که شاه سابق را به خاک سیاه نشاند.  
 در صورت اتحاد ما بین تمامی گروه های مخالف جمهوری اسلامی ، رسیدن به هدف چندان دور نیست . به شرطی که برای مدت کوتاهی هم که شده اختلافات به کناری گذاشته شوند و تمامی امکانات صادقانه در خدمت مردم ایران گذاشته شود.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

اری ایران برای همه ایرانیان به جز خاینتکار به مردم و فرصت طلبان ایران برای من !!!!اکنون نیازمند یاری یکدیگریم پس بدون چشم داشت در آینده بکوشیم وطن را آزادسازیم و با احترام به رای نظر هم دیگر دو باره ایرانی بسازیم با حقوق بشر پدرکورش بزر
گ باامید به آنروز