۱۳۹۰ اسفند ۳, چهارشنبه

پشنهادی قاطع و تعیین کننده برای فلج نمودن ساختارهای اقتصادی در جمهوری اسلامی


شکست در 25 بهمن این پیام را برای جنبش سبز به همراه داشت که از این پس و تا اطلاع ثانوی می بایست از برخورد مستقیم با جمهوری اسلامی و نیروی سرکوب وابسته به آن خود داری کرد . باید به دنبال راه های دیگری مبتنی بر نافرمانی مدنی و در جهت فروپاشی ساختارها و ستون های اقتصادی و اجتماعی نگه دارنده سازه جمهوری اسلامی بود . باید تنه این درخت را به شکلی موثر و ملموس تکان داد و آن گاه به انتظار فرو افتادن میوه ها نشست .
تمامی ساختار های اقتصادی شامل ادارات ، صنایع ، تجار، و به طور غیر مستقیم ساختار های غیر اقتصادی مانند ارگان های نظامی ، مدیریتی و ... برای ادامه حیات به پول نیازمندند . اگر پول را به مانند خون در کالبد جمهوری اسلامی در نظر بگیریم ، لابد بانک ها رگ های انتقال دهنده آن هستند . اگر بتوان به نحوی موجب انسداد این رگ ها را فراهم آورد و جلوی انتقال موثر پول در ساختار های اقتصادی را گرفت می توان انتظار داشت در کمترین زمان شورش ها و اعتراضات گسترده در تمامی سطوح جامعه شکل گیرد .
اما چطور می توان بانک ها را به شکلی موثر از کار انداخت ؟
1-      به عنوان مثال استان تهران را در نظربگیریم . در این استان چیزی در حدود 3000 بانک وجود دارد (عدد تخمینی) این سه هزار بانک وظیفه فراهم آورن گردش مالی مورد نیاز برای ادامه حیات جمهوری اسلامی را بر عهده دارند .
2-      جمعیت استان تهران در روز چیزی در حدود پانزده ملیون نفر است . برای اجرای طرح به مشارکت حداقل یک ملیون نفر نیاز است یعنی به تنها شش درصد جمعیت این استان .
3-      باید با انجام تبلیغات موثر شهروندان را تشویق کرد به منظور شکستن کمر جمهوری اسلامی در بازه مشخص یک هفته ای و با حضور فیزیکی در بانک ها روزانه حداقل دو پرداخت و یا دریافت پول انجام دهند .
4-      باید کارکنان بانک ها را نیز تشویق به شرکت در این نافرمانی مدنی نمود و از آن ها درخواست نمود در این بازه با حداقل کارکرد به فعالیت بپردازند .
5-      اگر یک ملیون نفر در این طرح شرکت کنند روزانه دو ملیون مراجعه اضافه به هر بانک خواهیم داشت یعنی به طور متوسط هر بانک 650 الی 700 مراجعه اضافه خواهد داشت که با توجه به این که بانک ها در حالت عادی نیز با حداکثر ظرفیت مشغول به کارند ، امکان سرویس دهی به این تعداد به هیچ وجه امکان ندارد . هر باجه دار به طور متوسط روزانه به بین صد الی صد و پنجاه نفر سرویس می دهد و 650 نفر اضافه بار به طور قاطع تمامی بانک ها را از کار خواهد انداخت .
6-      همزمان با حضور فیزیکی مردم می بایست با حملات اینترنتی ، سایت های خدمات آنلاین بانک ها را نیز از کار انداخت .
7-      این طرح هیچ گونه خطر جانی برای شرکت کنندگان نخواهد داشت و می توان بر روی تمامی اقشار ، زنان ، نوجوان و ... برای همکاری حساب کرد .
8-      نکته مهم در اجرای این طرح این است که حداقل از یک ماه قبل اقدام به انجام تبلیغات موثر نمود ، این تبلیغات می بایست از تبلیغات اینترنتی فراتر رفته و به تلوزیون های ماهواره ای و حتی سایت های جمهوری اسلامی (به بهانه مخالفت با این اقدام) کشانده شود . به عنوان یک پیشنهاد بازه 25 خرداد الی 2 تیر پیشنهاد می گردد .
ادامه دادن این طرح به مدت محدود به سرعت تمامی ساختار های اقتصادی را از کار خواهد انداخت و حکومت را وادار خواهد ساخت  از موضع قدرت پایین آمده و مجبور به دادن امتیاز می شود . چه بسا شاه ماهی های بزرگتری هم بتوان از این پروژه نافرمانی مدنی برداشت کرد .

۲ نظر:

ناشناس گفت...

اگه قراره احمق هایی مثل شما بیان سر کار همون بهتره که همین وضعیت بمونیم مردک نشستی تو خونه اراجیف میبافی مردم کم بدبختی دارن

ناشناس گفت...

به زودی در خدمتت خواهیم بود . کس کونت یکیه . شک نکن