۱۳۸۹ آذر ۲۲, دوشنبه

عاشورا نزدیک است ، مواظب باشیم در دام لینک های تفرقه افکنانه نیفتیم

به عاشورا نزدیک می شویم و جمهوری اسلامی و دستگاه های اطلاعاتی آن نهایت تلاش خود را خواهند کرد تا با ایجاد اخبار موازی از تکرار حماسه عاشورای 88 جلوگیری کنند .سایت بالاترین به عنوان یکی از موتور های جنبش سبز به عنوان یکی از اهداف بالقوه دستگاه های اطلاعاتی مطرح می باشد . نکته بسیار جالب و مشکوک این است که در آستانه عاشوراو تنها دو روز مانده به آن چند نفر از کسانی که اقدام به ارسال لینک های توهین آمیز می کردند و اخیرا بالاترین را تحریم کرده بودند ، مجددا به بالاترین بازگشته اند . و و مسلما نفوذی های وابسته به واواک (تاکید می کنم نه همه آن ها ، عده قلیلی نفوذی وزارت اطلاعات )در یکی دو روز آینده نهایت تلاش خود را خواهند کرد که با عنوان نمودن بحث هایی نامرتبط ، اتحاد کاربران را در برگزاری عاشورایی سبز به انحراف بکشانند . هم اکنون این افراد با سرعت حیرت انگیزی در حال ارسال لینک های متفرقه و توهین آمیز و داغ نمودن آن ها هستند . امیدوارم که نتوانند در خواسته شان موفق شوند و لینک های عاشورا به انحراف بکشانند .
بهترین اقدام در برابر این عوامل واواک و افرادی که نا آگاهانه به این عوامل کمک می کنند این است که حداقل در یکی دو روز آینده به هیچ عنوان وارد بحث با آن ها نشده و تنها به منفی دادن و ارسال گزارش تخلف بسنده نماییم .
همچنین از دوستانی که اقدام به ارسال لینک فله ای می کنند و در پنج دقیقه ده لینک می فرستند خواهش می کنم در این دو روز این کار را نکنن ، این کار موجب می شود که لینک های مرتبط به سرعت از صفحه لینک های تازه خارج شوند و امتیاز لازم جهت داغ شدن را کسب نکنند

هیچ نظری موجود نیست: